we zijn in China! yippie! - Reisverslag uit Peking, China van Leyi Pover - WaarBenJij.nu we zijn in China! yippie! - Reisverslag uit Peking, China van Leyi Pover - WaarBenJij.nu

we zijn in China! yippie!

Door: Le yi pover

Blijf op de hoogte en volg Leyi

29 Augustus 2014 | China, Peking

Eindelijk zijn we er, na 9 uur vliegen had ik zelfs geen oog dicht gedaan, daarna moesten ook nog een half uur in de bus zitten en die ging naar het hotel toe, gelukkig ik heb het allemaal overleeft ik was dus best moe, dus ik was dood op, ik heb een dutje gedaan.

(P.S) Ik ben dus wakker geworden en heb toen pas het geschreven)

Tot morgen 8B.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Leyi

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2811

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: