verslagen verzameld+ foto's tijdens geblokte dage - Reisverslag uit Peking, China van Leyi Pover - WaarBenJij.nu verslagen verzameld+ foto's tijdens geblokte dage - Reisverslag uit Peking, China van Leyi Pover - WaarBenJij.nu

verslagen verzameld+ foto's tijdens geblokte dage

Blijf op de hoogte en volg Leyi

14 September 2014 | China, Peking

14 september

Hallo allemaal,
vandaag naar de chinees muur geweest…
heel veel klimmen de trappen zijn ongelijk en daarom heel zwaar om op te klimmen.
het was gelukkig niet zonnig want dan was het wel heel zwaar geweest
de muur is 6000 km lang
dar hebben we natuurlijk niet helemaal gelopen
tot de volgende keer




10 september

Hallo allemaal
Gisteren naar het plein van de hemelse vrede waar nu een 30 meter lange tv stond…vet! Ook naar de Verboden Stad geweest…Heel erg indrukwekkend, zo groot! Wel een uitdaging al die trappen met een buggy waar mijn broertje in zit!
zie hieronder wat fotootjes van ons en het bezoek aan de verboden stad!
groetjes Le Yi
bedankt voor alle mailtjes erg leuk





Ni hao,
woensdag 3 september,
zijn we naar zhisen's geboorteplaats Nanyang gegaan, eerst zijn we naar zijn vindplaats geweest, die in een heel heel heel erg vies ziekenhuis was, daarna zijn we naar zijn pleeg ouders geweest, daar was het ook een beetje vies, hij had ook een pleeg zusje, die had iets aan haar hart dat al geopereerd was en een vriend die het zelfde had, iets aan zijn geslacht, maar we zaten in een hotel die echt heel mooi uitzicht had en er mooi uitzag maar en jammer dat we daar maar 1 nacht logeerde,maar er zat geen tussen deur dus als we naar elkaar wouden, dan moesten we de hele tijd heen en weer via de kamerdeur iri maar goed, daarna zijn we naar het weeshuis geweest waar hij na dat hij bij het ziekenhuis is neergelegd als baby werd gebracht, en de verzorgsters kende hem nog, toen we klaar waren en naar buiten gingen kwam er in een keer een jong vogeltje van het dak vallen en die had zijn poot gebroken, maar mijn vader heeft hem lief op het gras gezet en daarna hebben wij Xuling, ik en mijn broertje nog ff gespeeld op een klimding dat er stond en daarna zijn we naar het hotel geweest en gaan slapen.
volgende ochtend zijn we weer naar zhengzhou geweest en daar ook 1 nacht geslapen en gingen we met het vliegtuig weer naar beijing gegaan dus nu ben ik weer in beijing yippie.

(P.S. we hebben onder weg naar het hotel in zhengzhou ook nog een echte chinese hoed gekocht. en naar de shauolin tempel gegaan, kung fu en dat heeft me op twijfelen gezet want sommige weten waarom.)

(Omdat ik op kung fu zat maar ben er mee gestopt omdat ik het saai vond.)





1 september

Zhisen is er!

ni hao,
ik heb net mijn broertje Zhisen (je zegt: tji sun)op gehaald, hij is cute
echt ik vindt het heel leuk. Ik vond wel dat hij heeft best weinig
gehuild en hij heeft me net een stukje koek gegeven.
we zijn net terug van het gebouw waar we hem
kregen, daarna zijn we in de taxibus gestapt met de begeleider.
Toen we bij het hotel waren, vond hijde lift een beetje eng,
maar zo te horen voelt hij zich steeds beter.

(P.S, toen ik nog in Beijing was in het hotel hadden we uitzicht op een gebouw waar 8B op stond.)
Tot morgen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Peking

Leyi

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 2752

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: